24 Mayıs 2017 Çarşamba

Yeni Alışveriş Keşfim Trendbende.Com

Değişen giyim stilimle birlikte daha fazla alışveriş yapar ve yeni yerler, hesaplı alışveriş siteleri keşfeder oldum.. 
Bunlardan son dönemde açık ara favorim olan Trendbende.com 'dan bahsedeceğim ve siparişlerimi paylaşacağım sizlerle.. Çünkü fiyatları oldukça uygun.. 

İşte çok severek seçtiğim ve paketten çıkarır çıkarmaz bağrıma bastığım, gidip gelip baktığım cicilerim :) 

Bunları ve bundan sonraki tüm alışverişlerimi diğer blogumda üzerimde de göreceksiniz bu arada.. Kombin postlarına yeniden başlıyoruz :)


Trendbende.com'un en sevdiğim özelliklerinden biri çok fazla ürün çeşidi olması oldu.. Açıkcası seçmekte çok zorlandım.. Önce sepetimi doldurdukça doldurmuşum.. Sonra baktım bütçeyi hayli aşmışız :) Eleye eleye hatta bir miktar acı çeke çeke siparişimi ihtiyaca yönelik şeyleri önce alayım bari mantığıyla bu kadara düşürebildim :) Ama itiraf etmeliyim bir çok şeyde aklım kaldı.. Hatta sizinle de paylaşacağım yazının sonunda.. 


Instagram hesabımdan takip edenler bilirler gün içerisinde çok fazla yürüyorum.. Toplu taşıma veya araba kullanabileceğim mesafelerde dahi yürüyüş yapmak adına kullanmıyorum.. Önceden vazgeçilmezim olan tüm topuklu ayakkabılarımı  dolabımın arkasına ittim.. Artık sürekli spor ayakkabı kullanıyorum.. İnsan ne değişken bir varlık.. Haliyle gözümde sürekli düz ayakkabılarda artık.. 

Şu aşağıdaki güzelliği görünce kalbimin nasıl çarptığını anlatmamam gerek yok herhalde..

Henüz kullanmadım.. Şu an kendisine dekorasyon objesi muamelesi yapıyor baktıkça tatlı tatlı gülümsüyorum :)

 Buraya tıklayarak ayakkabıların sayfasına direk ulaşabilirsiniz.. Başka renkleri de var ama bakmayı unutmayın. 

Misal sınırsız bir bütçem olsaydı pudrasını da atmışım ben sepete  :)


Bir diğer ayakkabımda bu..
Bunu hemen kullanmaya başladım hatta son bir kaç gündür bundan başka bir şey giymiyorum.. Jean ve basic t-shırler ve üzerime attığım deri ceketimle çok şık oluyor ve kendimi iyi hissetmemi sağlıyor..

Belirtmekte fayda görüyorum kalıpları tam. Yani direk ayakkabı numaranızı alabilirsiniz.. Dar veya geniş kalıp değil.. ben 37 numara giyiyorum her ikisini de 37 numara aldım rahat oldu.


Sırt çantaları da son 1-2 yıldır vazgeçilmezim oldu.. Bu modele ve rengine görür görmez vuruldum.. 
Tüm çantalara da burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz..  Grisini de çok beğendim ama aşağıda göreceğiniz taşlı gri çanta bi tık daha ağır bastığı için onu seçtim.. Yoksa aynı çantanın renklerinden seri yapıyordum :)

Bu çantamın önündeki fonksiyonel fermuar detayını ayrıca sevdiğimi belirtmeliyim. Kolaylık sağlıyor iki girişi olan salonum gibi :)


İşte yukarı da bahsettiğim gri taşlı sırt çantamda bu.. Bununla da beyaz/gri spor ayakkabılarımda olduğu gibi bir kaç gündür yapışık yaşıyorum.. Çok kullanışlı.. 


Gelelim 2. alışverişime..  Ürünler beklediğimden de güzel çıkınca bu kez yine fiyatlarını oldukça uygun bulduğum t-shırtlerden de almalıyım mutlaka, onları da denemeliyim diye düşündüm..

Ve tanesini 9.90'a aldığım bu t-shırtlerin kalitesine tek kelimeyle bayıldım.. Bundan sonra bu tarz t-shırtlerim Trendbende.com 'dan.. Macera aramaya gerek yok.. Bedenler yine birebir kalıp.. Yani artık 36 / S beden giyiyorum ve bedenime uygun aldım tam oldu. 


Aklımın kaldığı ve sizlere fikir olabilecek diğer güzellikleri de aşağıya ekliyorum..

Yalnız Houston bi sorunumuz var !
Trendbende.com her gün yeni ürünler ekliyor siteden çıkamıyorum ve benim alışveriş listesi gitgide kabarıyor :)

***

Eteklerin modellerini çok beğendim.. Özellikle çiçek desenliler "kalp" ben :) 
Çok iç açıcı değiller mi ? 




İçinizdeki çocuğu kaybetmeyin :)


Tam mezuniyet ve düğün sezonundayken :)


Vazgeçilmezim trençkot ve tunikler.. Şahsen burada yayınlamak için bile seçmekte zorlandım :/



Hoşçakalın :)

catikatiilkay@gmail.com

2 yorum:

  1. ben de çok fena taktım hiç iyi olmadı bu :))
    fileli spor ayakkabı alacaktım burada çok uygunmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğendiğiniz şeyleri bulduysanız ne mutlu bana :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it