Twill ipekten sonra en büyük takıntımız olmaya aday İpek karışımlı , çift taraflı kullanıma sahip , düz renk eşarplar için fotoğrafı tıklayınız !
( bazı renkler tükendi lütfen stok sorunuz )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

21 Kasım 2012 Çarşamba

AYŞE RANA 1 YAŞINDA :)

www.tips-fb.com
"Aaaa ikinci bi bebek mi ?"
"Aaaa aylarca sırt üstü yatacak mıyım ?"
"Aaaa kilo almıyo mu yoksa büyümeyecek mi ?"
"Aaaaa niye ayrıntılı ultrason istedi ?"
Aaaa troid hastası mıymışım ben?"
"Aaaa bebeğe de geçecek mi?"
"Aaaa yine mi sorun çıktı ?"
"Aaaa sağlıklı doğacak mı ?"
"Yasin beni kandırma eli ayağı sağlam mı ?"


derken derken türlü badireler atlatan bizim sarı kafa kızımız doğdu da 1 yaşına bile bastı bugün..
Bugün Ayşe Rana'nın doğum günü :)

bu postu bugün illa ki yazacaktım..ama ne şekilde ağlayacağım belli değildi.. sevinçten mi , üzüntüden mi ?
çok şükür ağlayacak kadar sevinemesem de mutlu yazmak nasip oldu bu satırları..
çünkü çok fazla bloga taşımasam da 1 aydır gergin ve endişeli bir bekleyiş içindeydik.. böyle şeyleri çok dillendirmiyorum.. evde bile konuşmuyoruz.. konuştukça kötüyü çağırıyormuşum gibi hissediyorum.. Facebook sayfamda bir ileti ile bahsedip kapatmıştım konuyu..

Rana'nın ateşlenmelerinin (artı çok yüksek çıkan CRP değeri ) belli aralıklarla (ayda bir kez aynı tarihlerde ) gerçekleştiğini farketmemiz üzerine  doktorumuzun önerisiyle ve  FMF (Ailevi Akdeniz Ateşi) Şüphesiyle Üniversite Hastanesi'nde Genetik Araştırma yaptırmıştık bundan 5 hafta kadar önce.. 
sonuçlar 1 hafta önce çıkacaktı lakin araya giren bayram tatili dolayısıyla bu zamana sarktı.. Allah'ın takdiri tam doğum gününde aldık sonuçları..
ben kesin bir sonuç alacağımızı düşünüyordum ve buna göre hazırlamıştım kendimi..hastaneye bile gidemedim Yasin yalnız gitti.. tam olarak istediğimi alamadım ama bin kere şükür ki kötü bir haber almadık.. 
Şöyle ki FMF konusunda değerler normal çıkmış.. ancak doktorlar hiç bir zaman kesin konuşmayı sevmiyorlar.. insan net bir cevap almak istese de, aslında onlar doğrusunu yapıyorlar.. 
Doktor FMF hastalığı görünmüyor ancak burası Üniversite Araştırma Hastanesi her şeyi araştırmalıyız deyip tam anlamıyla emin olmak için artı bir de tüm gen testi istemiş.. onu da 1 ay sonra alacağız.. inşallah 1 ay sonra artık netleşecek bu durum.. FMF olmasa bile henüz belli değil çünkü düzenli aralıklarla ateşlenip Crp değerinin çok yüksek çıkmasının sebebi..

Sevinmek için erken ama en azından "evet kızınız FMF" gibi net bir sonuç almadık çok şükür..bize doğum günü hediyesi oldu bu :)

bu arada FMF şüphelerimiz esnasında bana bir sürü mail atan FMF hastası blog takipçisi arkadaşım oldu.. onlara defalarca teşekkür ediyorum  kendi yaşantılarından örnek verip hastalık hakkında olumlu bilgilendirmeleri, tavsiyeleri , en önemlisi destekleri için :)

ayrıca bu şüpheden haberdar oldukları andan itibaren yine beni mail, mesaj ve yorum yağmuruna tutan tüm Çatı Katı Sakini arkadaşlarımın içten duaları için Allah razı olsun diyor ,en içten duygularımla çoook teşekkür ediyorum :)

her zaman diyorum başıma gelen iyi şeylerin arkasında hep bu yüz yüze tanımadığım insanların duaları var..
Peygamber Efendimiz "en makbul dua , kişinin gıyabında edilen duadır" buyurmuştur..

hepinizden Allah razı olsun..

*Fotoğraf Ayşe Rana'nın hayattaki ilk saatlerinden :)

Bu fotoğrafı doğum müjdesi verdiğim bu postta kullanmak istemiştim ama Yasin izin vermemişti o zaman..neyse ki şimdi yüzüne izin vermese de kolunu bacağını ekleyebiliyorum artık böyle :)


*Ta-taaaammm bu da benim dombili halimin son saatleri :)

doğum öncesi Love Garden'da kahvaltı etmiştik.. kızımla bir bedendeyken son kahvaltımızdı :)

Bu fotoğraftan çıkan sonuç : Allah hamile kadının gözüne perde indiriyor kesin.. halime inanamadım şimdi bakınca :)


Bu gece minnak bi pasta ile minnak bi kutlama yapacağız çekirdek ailecek.. asıl doğum günümüz hafta sonu.. artık ben bir hafta hem bu gecenin hem diğer doğum gününün postunu yapar yapar bayarım sizi :) 

bakalım hazırlıklarımızı beğenecek misiniz ? :)

herkese öpücükleerr


77 yorum:

  1. Canım benim daha dün gibi bebek beklediğini müjdeleyen postu okumuş gibiyim. Günler ne çabuk geçiyor. Allah dert verip derman, dermansız hastalık verip şifa aratmasın. Sağlıklı sıhatli uzun bir ömür diliyorum Ayşe Rana bebeğe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkaten öyle o kadar hızlı geçiyor ki.. çok çok teşekkür ederim :) sevgiler

      Sil
  2. Allah acil şifalar versin öncelikle. Kötü bir şey çıkmayacak inşşallah. İkinci olarak da mutlu yıllar Ayşe Rana'ya sağlıklı, mutlu, neşeli uzun uzun yıllar geçirin beraber. Anne olmak hele de kız annesi olmak sana çok yakıştı :)Fare dişli, sarı kafa kızını yerim ben. Allah hep iyilerle karşılaştırsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol teyzesi inşallah çıkmayacak bişey dediğin gibi :) hehe iltifatın içinde ayrıca teşekkür ederim öpüyorummm

      Sil
  3. bebeğinizin doğum günüsü kutlu olsun...
    nice mutlu yıllara inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Allah bağışlasın, bugün benim de doğumgünüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel :) mutlu yıllar sana daaa

      Sil
  5. doğum gününüz kutlu olsun..evet belirsizlik kötü bir durum ama allah beterlerinden korusun.Bazen crp değerleri nedensiz yerede yükselebiliyo,gönlünüzü ferah tutun bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi geldi bu cümle :) çook teşekkürler

      Sil
  6. ayyy ilkayy ablacıgım postunun ılk basında yazan kaygıları suanda ben yasıyorum bılıyosun 6 haftalık hamıleyım veee cok kaygılıyımm:D rabbım uzun guzel saglıklı sıhatlı omruler versın ınsss darısı bnm bebegıme senı kızını aılenı sevıyorummm muckk <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah hamilelik ve kaygı kardeş zaten :) amiin hepimizin bebişlerine inşallah.. mucckk bizden de :)

      Sil
  7. aaaay çok heyecanlı, bu hafta sonu ne kadar güzel olacak yani :) en kısa zamanda post gelsin ilkay abla :) Ayrıca tekrar geçmiş olsun Allah öncelikle sağlık ve sabır versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler evet öyle olacak inşallah :)

      Sil
  8. Nice mutlu mutlu yıllaar diliyorum ailenize, inşallah prensesin test sonuçları da iyi çıkacak hiç üzülme dualarım sizinle iyi ki doğmuş Ayşe Rana, iyi ki doğurmuşsun annesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz ailecek :) inşallah güzel dualarınızla iyi çıkacak :) sevgiler..

      Sil
  9. Doğum gününüz kutlu olsun gecikmeli ufacık paketimi de ancak gönderebiliyorum bende
    Güzel tevafuk oldu gecikti ama ..
    Serraninannesi Zeynep .. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy estağfurullah çok teşekkürler düşünmen yeterdi :) sevgiler bende dee

      Sil
  10. ayyy
    yaa
    çok duygulandım ben ki

    nice yıllar diliyorum kuzuşa

    Rabbim hastalık yüzü göstermesin 1 ay sonra oh be korkularımız yersizmiş şükür diyin. beni de hatırlayın birlkte bu postu tekrar okuyalım inşaallah

    Dertsiz tasasız bir ömür diliyorum kuzuşua

    hepi börtdey tuuu yuuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hepsi böyle olsun :) çok çok teşekkürler kocaman sevgiler :)

      Sil
  11. İlkay ablacım yptığın herşey çok güzelki zaten yapacakalrında yaptıklarının teminatıdır ama dimi :))) Öpüyoruz seni ve bebeğini, Allah sağlıklar versin inş.. Dilerim böyle tatlı bi bebeği Rabbim bana da nasip eder...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne güzel böyle yerleştiysem aklınıza :) bizde öpüyoruz Rana'yla :) inşallah gönlüne göre hayırlısını versin her isteyene..

      Sil
  12. Rabbim sağlıklı mutlu ömürler versin bebeğinize.İnşallah üzücü bir sonuçla karşı karşıya kalmaz Ranacık.ayrıca doğum gününü kutlarım minnak kızınızın :)Rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim..inşallah güzel çıkacak iyi düşünüyoruz hep :) sevgiler..

      Sil
  13. İlk önce Rana prensesin yeni yaşını kutlayayım.Rabbim Şafi ismiyle eksiksiz ve tam bir şifa versin,korktuğumuzdan emin eylesin inşallah.Canım göz yaşlarımla okudum yazdıklarını,Allah kimseyi sevdikleriyle bilhassa da evlatlarıyla imtihan etmesin,onların acısını,üzüntüsünü göstermesin kimseye.Her daim dualarımın içinde gıyaben varsın,inşallah Efendimizin (sav)makbul diye müjdelediği dualardan hissedar ederiz birbirimizi.İlkay'cım bu Rana'cığın ilk kutlaması,Rabbim uzun uzun yıllar sağlıklı,sıhhatli,ana-babalı-abili doğum günleri kutlamaları nasip etsin,bizleri de bu mutluluğa şahit etsin inşallah.Bitirirken rica edeyim o minik sarı prensesi benim yerime koklayarak öpüversen,Gebze'den selamlar sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok sağol kankam..Allah bin kere razı olsun..öpüyorum hemen Rana'yı kocaman sevgiler buradan..

      Sil
  14. Canimm Nice nice hayirli yaslari olsun fistigimin..Rabbim onu size bagiasin..Allaha emanetsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah.. senin bebişlerinin doğum günlerini d ekutlayalım inşallah..dualarıdasın..

      Sil
    2. Allah razi olsun canim benim..

      Sil
  15. İyiki doğdu Fiyonk bebek :) Biz onun haberlerini faceboktan, blogtan öğrendik hep. Şimdi ise bir yaşında zaman ne çabuk geçiyor, maşallah diyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah daha iyi haberlerini de paylaşırız :) çok teşekkürler

      Sil
  16. rananın tüm testleri süper çıkıcak Allahın izni ile.tüm doğum günlerinide sağlıkla mutlulukla geçiricek.tüm kalbimle inanıyorum.onu mis kokulu gıdısından öpüyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah öyle çıkacak dualarınızla :) Rana'da sizleri öpeerr sevgiler

      Sil
  17. Hiiiih tatlı böcüğün doğum günü bugüüün. Allah sağlıklı, mutlu nice niceee seneler nasip etsin. Rabbim korusun evlatlarımızı kazalardan, belalardan, tüm kötülüklerden. İyi ki varsın sarı kafalı kız:))
    Eminim ki tahlil sonuçları da iyi çıkacak küçük hanımın. Ona dua eden bissürü teyzeleri ablaları var. Çok seviyorum sizi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Nermin teyzesiii :) amin hepimizin kuzucuklarını korusun inşallah.. bizde seni seviyrouz kii :) Esmer güzeli kızını öperiimm

      Sil
  18. Allah bağışlasın büyümüş büyümüş annesi =)
    İyi ki de doğmuş nice nice mutlu günler Ranayı bekliyodur inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyüdü valla :) çok teşekkürler inşallah öyledir.. sevgiler..

      Sil
  19. çok geçmiş olsun şükürler de olsun doğum günü kutlu olsun olsun da olsun :)

    YanıtlaSil
  20. Ablacım doğum günü kutlu olsun Rana'nın Allah sağlıklı,hayırlı uzuunn ömürler versin inşallah:)
    Bloğunu ilk keşfettiğimde sık sık ziyaret etmeye başlamıştım, bi bezelyeden bahsediliyordu bu ne ki demiştim kendi kendime:) o günleri hatırladım şimdi:) O bezelye büyüdü, fiyonk bebek oldu, şimdi 1 yaşını bitirmiş bile maşallah:) Ne de çabuk geçmiş zaman.İnşallah beklediğiniz sonuçlarda en hayırlı şekilde çıkar ablacım, öpüyorum seni ve Rana'yı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım..evet ilk zamanlar Bezelye'ydi hey gidi günler :) bizde kocaman öperiz..

      Sil
  21. Sen yaşına göre çok olgun birisin Yazılan olumsuz yorumlara, kıskançlara bile olgunlukla cevap veriyorsun.
    Sen ve ailen ve mutlu hallerin, mutlu yuvan nazarlara geliyor
    Blogunun başına dikkat dağıtacak birşey ekle
    Sana ve ailene nazar degmesin Mutlulugunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkımda böyle düşünüyorsanız ne mutlu bana :)Allah razı olsun çok teşekkürler uyarı için.. evet böyle bi şey yapmak aklımda benimde hep ihmal ediyorum :( bir el atayım şimdi..

      sevgilerimle..

      Sil
  22. inşallah tüm testleri normal çıkar:)doğum günü kutlu olsun rabbim nice sağlıklı, mutlu bir ömür versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım :) Allah razı olsun çok teşekkürler

      Sil
  23. İlkaycım,öncelikle geçmiş olsun diyorum Allah şifa versin inşallah..Doğum gününüz kutlu olsun,Rabbim sağlıklı,sıhhatli,nice nice mutlu,hayırlı yaşlar nasip etsin inşallah minnak Rana'ya..Allaha emanet olun öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum tüm bu güzel iyi dileklerin için :) sende Allah'a emanet ol.. sevgileirmle..

      Sil
  24. Allah sağlıklı hayırlı ömürler nasip etsin rana'nıza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin hepimizin çocuklarına inşallah..

      Sil
  25. Pamuk seker iyiki dogmuss :) Allah nice uzun saglikli yaslar nasip etsin insallah ablacim, cok sevindim bende insallah diger istenilen testte de hersey olumlu cikar :) hastaliklardan hastanelerden gidiyoruz bu ara hepimiz ama hersey iyi olucak insallah :) hafta sonuna geri sayimm safak 2,5 tan 3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy az kaldı kuzummm heyecan heyecan duble heyecan :) inşallah send eçook iyi olursun hem o gün hem sonrasında.. kocaman mucckk

      Sil
  26. Allahim acil sifalar versin canim ablam, Coook gecmisler olsun insallah..Rabbim kotu haberlerini aldirmasin yavrularinin..
    Baymazsiinn ayncak bayiltirsiinn :)) cook merakla bekliyorum postlari veee hazirliklari..
    Rabbim sevdiklerinizle nice hayirli yaslar nasip etsin Ayse Rana'ma ..Sizi seviyorum Cekirdek Cati Kati sakinleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Laylaamm :) bekliyorum en demeekk gelmiyo musun yoksa ?? canlı canlı görmeni temenni ediyorum malum :) bizde seni seviyoruz kii :)

      Sil
  27. Rabbim hayirli hayirli haberler almayi nasip eylesin oncelikle canim benim.dogum gunu kutlu.olsun prensedin her yasini saglikla ve mutlukla.sizinle kutlamayi nasip.etsin yaradan.opuyorum.sizi arzu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum çoook teşekkür ederim kocamaaann öpüyorum :)

      Sil
  28. Ranamız nice seneler sağlıkla büyüsün inşallah.sonucun normal çıkmasına çok sevindim inşallah devamında da sonuç normal çıkar ve yine bize güzel haberi duyurursun. emin ol tanımadığın insanlardan dua alıyorsun(örnek ben:)çakıltaşı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah öyle umuyorum bende.. ağzına diline gönlüne sağlık duaların için çok çok teşekkürler :) sevgilerimle..

      Sil
  29. Rabbim sağlıkla huzurla mutlu yıllar nasip etsin inşallah, önce Rana ya sonra size :D

    Duyduğumdan beri arada aklıma geliyo sonuçları nasıl çıktı acaba diye, Allah ın da izniyle yapılan diğer herşey de iyi çıkacak inşallah. Mevlam ne nasip ettiyse onu görüyoruz mutlaka ama kimse evladıyla sınanmasın inşallah. Sizi sinir eden, ileri geri laf söyleyen ben bu kelimeyi sevmem ama çekemeyen bi dünya insan var ama sizi seven dua edenlerin sayısı daha çok buna emin olun. Allah'a emanetsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bin kere razı olsun.. şu yorumlar, bu iyi temenniler her şeye bedel dünyanın hala yaşanabilinir bir yer olduğunun kanıtı :) çok çok teşekkürler sevgiler..

      Sil
  30. Allahım tüm sevdiklerimizi çaresiz devasız hastalıklardan korusun. Çok geçmiş olsun,Allah mutluluğunuzu bozmasın. Rana bebeğin 1. yaşını da kutlarım canım:=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin hiç birimize göstermesin inşallah.. çok teşekkürler sevgile rkocaman :)

      Sil
  31. Allah hayirli saglikli omurler versin Ayse Rana'ya canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım :) hepimizin evlatlarına inşallah

      Sil
  32. bı yorum yazamadım :( Ilkay hanım bılgısayardan cok cakmayan annem sızı cok sevıyor hep okur hatta Ilkay'ı gordunmu o da korkuyor evlatları ıcın nolmus senı hep arıyorsam der. 11 yasındaydım buyuk bır amelıyat gecırdım ama saglıklıyım Allahıma cok sukur. Hersey bızım ıcın kı bunu sız cok daha ıyı bılırsınız:) sızı de aılenızı de cok sevıyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki uğraşmışsın yazman için :) güzel yorumun için çok teşekkür ederim :) annen çok haklı fırsatım olsa çip falan takacağım ben çocuklara :) ellerinden öp annenin benim için lütfen.. ve çok çok geçmiş olsun küçük yaşta atlatmışsın çok şükür.. sevgiler

      Sil
  33. Mutlu yıllar.
    Daha nice güzel yıllarınız olsun hep birlikte :)
    Öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim :) öperim bendee

      Sil
  34. Geçmiş olsun umarım ciddi bir rahatsızlık çıkmaz İlkay abla, sağlıklı huzurlu nice yıllar geçirmeni dilerim ailenle ve sevdiklerinle birlikte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim inşallah çıkmayacak dualarınızla :) sevgileirmle..

      Sil
  35. Canim Allah hayirli haberler almanizi nasip etsin,dert verip derman aratmasin.guzel ,saglikli yaslari olsun kuzunun...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin inşallah..çok çok teşekkür ederim :) sevgiler..

      Sil
  36. Maşallah ya Allah sizi birbirinize bağışlasın.Ranaya ve size sağlık versin güle yüzünüz solmasın.Benim yerime rana hanımı öpün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin Allah razı olsun..öperim tabii :) sevgiler..

      Sil
  37. sağlıklı,huzurlu,mutlu,anneli-babalı nice güzel yıllar nasib etsin Allah yavruya..
    en kısa zamanda buradan sağlık haberlerini alırız umarım..
    merve

    YanıtlaSil
  38. Allah evlatlarını sağlıkla analı babalı büyütsün. Geçmiş olsun. Annelik böyle hep endişe, hep en ince düşünceler, hep bir sakınma koruma içinde geçiyor. Geçen sene bugünlerde karnım burnumdaydı şimdi iş yerinde zaman geçsin diye dua ediyorum akşam olsun oğluşumu kucaklayıp koklamak için. Rabbim annelere-babalara sağlık sıhat sabır nasip etsin evlatlarımızı korusun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba!
    Blogunuzu geç keşfetmişim. Ne kadar pozitif enerji dolu bir blog!
    İyiyi düşünüp iyiyi çağırma fikrinize aynen katılıyorum. Allah kulum beni nasıl bilirse ben öyleyim diyor. Güzel düşünen güzeli görüyor daima. Kızınıza bol şifalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederin hoşgeldiniz böyle düşünmenize sevindim :) her zaman iyi düşünebilenlerden olmayı nasip etsin Allah hepimize dilerim..

      sevgilerimle..

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU